Coaching

Esther Greter Coaching

"When the wind of change blows, some build walls and others windmills."

Chinese proverb

 

You want to feel amazing. You want to do so much good in this world.

You're looking for  meaning. In your profession. In your relationships. In your existence.

You know it's possible to live the life of your dreams.

You yearn for Connection. Joy. Playfulness. Passion. Love. Depth. Meaning. Peace.

 

It's hard for you to take the first steps. You haven't quite got it  yet or you're stuck somewhere. You feel alone, limited or just don't know where to start.

 

Imagine: Your body dancing, pulsating and sensually alive, your mind wide awake and at peace, your heart radiant with joy.  

 

You deserve an amazing life! Let me support you. Let's start today!

 

Register NOW for a free initial consultation!

 

 

  • Das Feuer deiner Leidenschaft entzünden und den Mut zur Einzigartigkeit finden?
  • Den Weg aus dem Burnout oder der Depression im Licht der Selbstliebe gehen?
  • Eine Beziehung retten oder endlich deinen Seelenpartner und die wahre Liebe finden?
  • Deine Gesundheit zurückerobern und deine Schönheit wie tausend Sonnen erstrahlen lassen?
  • Endlich deine kühnen Träume verwirklichen und dein schlafendes Potential entfalten?
  • Blockaden lösen oder Ordnung ins Leben bringen?
     

Lass es uns gemeinsam tun! Dein Weg zum Erfolg ist meine Leidenschaft!

 

Entdecke deine Grossartigkeit, mobilisiere deine Ressourcen und lebe dein Potential. Für mich ist kein Traum zu unrealistisch und kein Problem zu gross.

Hast du schon immer gewusst, dass da noch mehr im Leben ist?

  • Fühlst du dich etwas festgefahren, hast einen grossen Traum oder Vision und weißt nicht wie weiter? 
  • Möchtest du endlich das Leben leben, von dem du schon immer geträumt hast (und dann wieder gedacht hast, das ist nur für andere)?
  • Wartest du schon seit Ewigkeiten auf diesen einen Tag, an dem alles anders sein wird und du endlich den Mut zum Erfolg haben wirst?

Dieser Tag ist JETZT!

 

Lass es uns gemeinsam tun! Dein Weg zum Erfolg ist meine Leidenschaft!

 

Entdecke deine Grossartigkeit, mobilisiere deine Ressourcen und lebe dein Potential. Für mich ist kein Traum zu unrealistisch und kein Problem zu gross.

 

Stell dir vor, du wachst am Morgen auf und bist glücklich, erfüllt und verliebt in das Leben. Dein Tag ist voller Glück und Freude, denn du weißt, dass du genau das tun kannst, was du am meisten liebst. Du lebst in Harmonie, Frieden und Inspiration mit dir und deinem Umfeld und beglückst die Welt mit deinen Geschenken.

 

Lass uns noch heute beginnen!

 

Ich lade dich ein auf eine Reise in die Tiefen deines Selbst. Entdecke dein eigenes Genie und verliebe dich neu in das Leben. Du brauchst keine neuen Konzepte oder Lehren dazu, und auch keine weiteren Ratschläge und Tipps.

 

Alles, was du brauchst, ist der Mut, auf deine eigene Weisheit zu hören.

 

Und jemanden, der dich an die Hand nimmt und dir immer mal wieder den Spiegel vorsetzt.

Denn du bist wunderbar. Und es ist alles schon in dir drin.

 

Ich helfe dir, die Person zu werden, die du am meisten sein möchtest. Tiefgründig, verspielt und sexy.

 

Melde dich jetzt für ein KOSTENLOSES 20-minütiges Erstgespräch an.

Kalia-Yoga-Coaching

Coaching Packages

 

Creative, playful and sexy.

 

Individually tailored coaching programs, to be held in person, by phone or online via Skpye or Zoom. Call me for a free initial meeting to find out what works best for you.

Register HERE for a free initial consultation!

 

Interested but a little shy?

Would you like to find out, if we are going to be great partners working togehter on your happiness?


Register herer for a free initial consultation on Skype/Zoom.

Kalia-Yoga-Coaching-Programm

Ready for the love story of your life

«Happy, fulfilled and sexy»-Coaching Programm

 

Do you dare to live the best version of yourself and to love youself fully? You are the one you have been waiting for.

Live your dreams and be the change now. Empower yourself to achieve everything you want.

Connect with your body, heart and mind and become the creator of your own happiness - joyfully, playfully and sexy.

 

 

 

Bist du eine clevere, bewusste und visionäre Frau, die so viele Geschenke mit der Welt teilen möchte und einfach nicht weiterkommt? Du hoffst auf einen Tag in der Zukunft, an dem alles anders sein wird, deine Visionen umgesetzt sind und du endlich das Leben lebst, dass du dir so lange erträumt hast.

 

Oder bist du eine erfolgreiche Frau, die eigentlich alles hat: Einen tollen Job, wunderbare Kinder, ein schönes Zuhause...? Und doch fühlst du dich irgendwie festgefahren und unerfüllt? Deinem Leben fehlt die Farbe, Leidenschaft und Freude. Und dabei verurteilst dich vielleicht noch selber, nicht dankbar genug zu sein?

 

Stell dir vor: Der Körper tanzend, pulsierend und lustvoll lebendig, der Geist hellwach und im Frieden, dein Herz strahlend vor Freude. Du stehst jeden Tag auf voller Freude, denn du weisst, dass du genau das tun wirst, was dich so richtig glücklich, erfüllt und sexy fühlen lässt!

 

Dein Glück ist Jetzt! Und du bist die Schöpferin deines Glücks. Warte keinen Tag länger. Ich werde dich dabei unterstützen.

Lebe jeden Moment, lache jeden Tag und liebe jenseits aller Worte. Ermächtige dich selber, alles im Leben zu erreichen, was du dir wünschst! Beginne JETZT! 

 

Du bist wichtig. Du bist mutig. Du bist genau richtig. Die Welt braucht deine Träume und Visionen.

Entdecke deine Grossartigkeit, mobilisiere deine Ressourcen und lebe dein Potential. Kein Traum ist zu unrealistisch und kein Problem zu gross für uns.

 

Lass es uns gemeinsam tun! Lass uns jetzt beginnen.

 

Ich unterstütze dich darin, dein volles Potential zu leben, deine Träume zu erfüllen und ein glückliches, erfülltes und sexy Leben zu führen.

 

 

Eines oder mehrere der folgenden Themen beschäftigen dich:

  • Selbstliebe: Du bist diejenige, auf die du immer gewartet hast...

Wäre es an der Zeit, endlich auf deine innere Stimme zu hören und dich mal wieder nur um dich selber zu kümmern?

Du fühlst dich ausgelaugt und gestresst und sehnst dich nach tiefer Nahrung für Körper, Herz und Seele.

Fällt es dir schwer, dich selbst zu akzeptieren und zu lieben?

Du vergleichst du dich oft mit anderen und fühlst dich dann ganz klein und wertlos. Alle andern scheinen es „drauf“ zu haben, nur du steckst immer wieder fest. Vielleicht hast schon unzählige Selbstverbesserungsprogramme und –bücher ausproiert, aber nie erreichst du dein Ziel und fühlst du dich gut genug.

Fühlst du dich oft einsam und alleine?

Du denkst, du bist anders und die Menschen finden dich und deine Eigenarten komisch und verstehen dich nicht.

 

  • Körper: Weißt du eigentlich, wie schön du bist...?

Möchtest du deinen Körper und dein ganzes Wesen, so wie du bist, komplett lieben und achten können?

Sehnst du dich danach, dich voll und ganz in deiner Haut wohl zu fühlen?

Du fühlst dich zu gross, zu dick, zu dünn, zu blöd... und kannst deinen einfach nicht akzeptieren, wie er ist. Du fühlst dich einfach nicht so wohl in deiner Haut und sehnst dich danach, dich fit, selbstbewusst und dynamisch zu fühlen.

 

  • Schwesternschaft: Lass uns den Weg ins Paradies gemeinsam beschreiten.

Spürst du eine tiefe Sehnsucht in deinem Herzen mit gleichgesinnten Schwestern durchs Leben zu gehen?

Möchtest du die unbändige Kraft einer Gruppe von achtsamen und wohlwollenden Frauen erleben?

Willst du Teil einer neuen Kultur werden, in der wir uns die Welt erschaffen, von der wir träumen?

 

  • Sexualität: Lust, Begehren und Ekstase – was erfüllte Sexualität wirklich ist.

Möchtest du einen lustvollen, bewussten und erfüllten Zugang zu deinem Körper und deiner Sexualität leben?

Ist deine Sexualität am verwelken wie eine verblühte Blume? Hast du da unten noch nie wirklich was gefühlt und Sex nur als unvermeidbares Mühsal über dich ergehen lassen? Oder fühlst du Blockaden, die dich daran hindern, lustvoll und frei deine Sexualität zu leben?

Wusstest du, wie viel deine Sexualität mit deinem Glück, deiner Kreativität und deiner Lebenskraft zu tun hat?

Ein freier, offener und kraftvoller Körper, ...

Sehnst du dich danach, die heiligen und wunderschöne Aspekte der Sexualität zu leben?

Du weißt einfach, dass da noch mehr möglich sein muss. Du möchtest dein wunderbarstes Instrument der Ekstase und der Lust noch weiter feinstimmen und die Dimensionen der tantrischen Sexualität entdecken.

 

  • Liebesbeziehungen: Von der Sehnsucht, die Liebe zu leben.

Bist du bereit für die grosse Liebe?
Träumst du vom Prinzen auf dem weissen Hengst, der dich irgendwann retten und dich von der Misere deines Lebens befreien wird?

Sehnst du dich danach, endlich deinem Seelenpartner zu treffen?

Und schon wieder bist du an dem Punkt, wo du alleine zu Hause sitzt und deine Lieblingsschokolade verdrückst. Und dich fragst, ob dich denn wirklich keiner will? So übel bist doch auch nicht. Entweder du bist das bestgehütete Geheimnis, das zu Hause auf den Traumprinzen wartet und sich wundert, wieso er nicht schon längst vor der Tür gestanden ist. Oder du bist die Draufgängerin, die sich immer wieder in neue Abenteuer stürzt, um dann doch zu merken, dass der Gewählte doch nicht so perfekt ist oder dass er mit wehenden Haaren zur Hintertür hinausrennt. Oder du steckst irgendwo dazwischen und wunderst dich, wieso es bei dir einfach nicht klappt.

 

Steckt deine bestehende Beziehung irgendwo im Sumpf?
Wiederholen sich schmerzhafte Muster immer wieder von Neuem?
Fühlst du dich manchmal, als käme dein Partner von einem anderen Planeten?

Du und dein Partner finden einfach keine gemeinsame Sprache, die beide verstehen und sein Verhalten ist dir ein Rätsel. Du fühlst dich oft alleine und egal wie sehr du dich bemühst, dein Partner scheint dich nicht zu verstehen und entfernt sich immer weiter von dir. Ihr findet euch immer und immer wieder in den gleichen Auseinandersetzungen und Verletzungen und du möchtest endlich neue Wege gehen.

 

Würdest du gerne deine Beziehung zu neuem Leben erwecken?

Träumst du manchmal von wildem Sex und absoluter Ekstase? Sehnst du dich nach Nähe, Liebe, Tiefe und Verbindung?

Die wilde Verliebtheit vom Anfang eurer Beziehung bleibt nur eine vage Erinnerung. Der Alltag hat dich und deinen Partner eingeholt. Der Stress auf der Arbeit, die Sorgen um die Kinder und der volle Terminkalender dominieren eurer Leben und es bleibt kaum Zeit zum Träumen.

 

  • Heilige Liebe, Sehnsucht: Da ist ein Feuer in deinem Herzen, das darauf wartet, angezündet zu werden.

Hast du manchmal das Gefühl, dass da noch mehr in deinem Leben sein muss?

Kennst du diese tiefe Sehnsucht in dir drin?

Sehnst du dich nach mehr Tiefe und Inspiration in deinem Leben?

  • Dein Schicksal/Bestimmung: Es ist deine Gabe, auf die die Welt so sehnsüchtig wartet.

Wartest du immer noch darauf, deine wahre Grösse und Schönheit in deinem Leben auszudrücken?

Sehnst du dich danach, deine wahre Bestimmung zu leben und die Welt mit deinen Geschenken zu beglücken?

Träumst du immer noch von einem Leben, in welchem du blühen und strahlen kannst?

Wartest du noch immer auf diesen einen Tag, an dem alles anders sein wird?

 

 

Bist du bereit? Sehr gerne unterstütze ich dich auf diesen wunderbaren Weg!

In einem auf dich zugenschnittenen Coaching Programm werden wir uns den Themen widmen, die du in deinem Leben transformieren möchtest.

 

Richtwerte:

6 Sitzungen in 2 Monaten für CHF 345.- pro Monat oder 

9 Sitzungen in 3 Monaten für CHF 330.- pro Monat.

Die Sitzungen können in Person oder online über Zoom oder Skype gehalten werden.

Natürlich können wir das Programm auch ganz individuell auf deine Wünsche zuschneiden.

 

Melde dich noch heute für ein kostenloses Erstgespräch an!

Ready to manifest your Vision

"Free your feminine power and manifest your vision" Coaching program

 

Embrace the power of the feminine to create the life of your dreams!

Discover and develop your feminine leadership and manifestation skills and give a voice to your vision with the revolutionary Feminine Power approach! 

 

 

A 3 month or 9 session "Feminine Power" Coaching Program for Women

Discover and develop your feminine leadership and manifestation skills and give a voice to your vision! 

 

This is especially for you if:

You’re really clear about what you most want to create in your life and need support and focus
You’ve already done quite a bit of work on yourself
You already have momentum for change
 

In three months or nine sessions, you’ll be guided to set a powerful intention and manifest your vision with the acclaimed Feminine Power Transformational coaching model.

 

You’ll be guided to:
Identify and break through your inner barriers to success in the area of your vision

Activate your inner GPS to create in partnership with the greater intelligence of life
Magnetise the support you need to be able to create your vision

 


Session 1: Becoming a Powerful Creator
Together we’ll form a “Power Partnership” and create a powerful vision of what you most desire to manifest in your life in a way that opens up immediate access to power and possibility.

 

Session 2: Unlocking “Power Centre 1”: Stepping Forward into Your Greatness
I will support you to identify the old stories and ways of relating to yourself and others that have been barriers to your power as a creator in this area up until now!

 

Session 3: Transforming Your Relationship with Yourself
You’ll discover how to break free of the #1 pattern that’s blocking your power as a creator. You’ll access a deeper truth about your Power as a creator and re-imprint your “Power Identity” in your new relationship with yourself.

 


Session 4: Breaking Through Your “Inner Glass Ceiling”
In this session, you’ll discover the new ways of showing up with others that will give you access to freedom outside your old pattern.

 

Session 5: Unlocking “Power Centre 2”: The Power to Manifest Your Vision (Releasing lack/scarcity and moving into flow)
In this session, you’ll shift your core relationship to a higher power so that you can manifest your vision.

 

Session 6: Activating the Power of Synchronicity
In this session, you’ll set your course to make choices and take actions that are in alignment with your vision.

 

Session 7: Unlocking Power Centre 3: The Power to Magnetise Support (releasing isolation & moving into support and co-creation)
In this session, you’ll shift your core beliefs about others in the area that you’re manifesting in.

 

Session 8: Activating the Power of Synergy, Co-Creating with Others
In this session, you’ll discover how to shift the ways that you’ve been relating to others that will support you to manifest your vision.

 

Session 9: Celebrating Your Success, Resetting Your Course
You’ll be guided in the steps you need to take in the journey ahead to go all the way to manifest your vision.

 

Your investment:

9 one-hour-long coaching sessions (in person if local, online or telephone)
Committing to completing ‘homework’ and daily short exercises
Gifting yourself the time and space for reflection
Holding a space for your own development and, if necessary, giving yourself quiet time away from ‘the world’ and letting others know your need for solitude.
Letting me know if you feel overwhelmed or need additional support

 

My Investment:
I am with you every step of the way as your support and accountability partner
I hold the space with you and breathe into it
I will provide you with relevant ‘homework’ and meditations, exercises to aid your energy and power towards your intention and life change
I encourage weekly email check ins from you and will provide email support with suggestions and additional exercises/reflection questions/meditations to support the space you are in

 

Please apply for a free initial consultation to find out if we are going to be great partners in manifesting your vision!

Kalia-Yoga-Esther-Greter-Programm-Vision
Kalia-Yoga-Programm-Liebe-Lust-Ekstase

Ready for love, desire and ecstasy

"Love, Desire & Ecstasy" Coaching Program

 

Are you ready to invite love, desire and ecstasy into your life?

Consciously tackling topics such as intimacy, boundaries, communication and desire helps you to find deep peace, ecstatic sexuality and radiant joy for yourself and your partner. You too deserve it!

 

 

Imagine: Your body dancing, pulsating and fully alive, your mind still and peaceful, your heart radiant with joy. You’re living a beautiful relationship with yourself and your partner:

 

  • Love relationships: The longing for love and intimacy.
    Are you ready for love?
  Do you dream prince charming  will one day save you and free you from the misery of life?


 Do you long to finally meet your soulmate?

And again you are home alone eating your favorite chocolate.

You  tell yourself nobody wants you. You think they would be lucky to have you..

You think you are the best-kept secret waiting for prince charming and wonder why he hasn't been at the door long ago.

Or you're the daredevil who keeps throwing herself into new adventures only to realize the chosen one is not so perfect after all. Or that he is pulls away and disappears after a short time. Possibly, you're stuck somewhere in between wondering why it just doesn't work for you.

 

Is your existing relationship at a dead end? 
Do painful patterns repeat themselves over and over again? 
Do you sometimes feel like your partner is from different planet?

You and your partner simply can't find a common language and his behavior is a mystery to you. You often feel alone and no matter how hard you try, your partner doesn't seem to understand you ands pulls further and further away from you. You find yourself again and again in the same conflicts and misunderstanding and you finally want to break new ground.

 

Do you ever dream of wild sex and absolute ecstasy?

Do you long for intimacy, love, depth and connection? Would you like to revive your relationship?

The wild infatuation of the beginning of your relationship remains only a vague memory. Everyday life has caught up with you and your partner. Stress at work, worries about the children and a busy schedule dominate your lives, there is hardly any time for your relationship.

 

  • Sexuality: Love, desire and ecstasy - what fulfilled sexuality really is.
    Do you want to live a loving, conscious and fulfilled approach to your body and sexuality?

 

Is your sexuality like a faded flower?

Have you never really felt anything down there and just put up with sex as an unavoidable duty? Do blocks prevent you from living expressing your sexuality with pleasure and freedom?

Do you know how much your sexuality has to do with your happiness, creativity and life force?

 

Do you long to live the sacred and beautiful aspects of sexuality?

You just know there’s more. You want to fine-tune your connection to ecstasy and desire  and discover the possibilities of tantric sexuality.

 

Are you ready? I am delighted to support you!


In a personalized coaching program we will focus on the topics you want to transform in your life.

 

Your investment might look like this or be individually designed for you:

6 sessions in 2 months for CHF 345 per month or

9 sessions in 3 months for CHF 330 per month.

Sessions can be held in person or online via Zoom or Skype.

 

Sign up for a free initial conversation today!

Ready for change

Individual coaching sessions to transform your life.

 

Do you dare to live the best version of yourself and to love and celebrate yourself completely?

In individual sessions we have the opportunity to get to know each other, to make an assessment of where you are in your life and to define powerful, inspired steps into a happy and fulfilled life.

 

 

 

 

Individual coaching to transform your life.

 

In individual sessions we have the opportunity to get to know each other, to determine where you are in your life and to define powerful, inspired steps into a happy and fulfilled life.

 

This is especially for you if

  • you're not sure what you want in your life.
  • you want to know what coaching is all about
  • You need get clear where you stand in your life to see where you're going.
  • You have already done some work on yourself and need new inputs
  • you have a specific problem or topic you want to focus on


Sessions can be held in person or online via Zoom or Skype.

 

Price per session: CHF 120.

Kalia-Yoga-Coaching-Veraenderung

Cookies are set on this website. By continuing to use the website, you agree to the use of cookies. Further information is available in our Privacy Policy.